torstai 17. maaliskuuta 2016

New horse: Inkkari

Heippaaa ihanat seuraajani :))

Monet ovat varmaan jo instagramista selanneet, että talliin on tullut uusi hevonen, nimeltään IST Indiana Shadow. Ori on jo viikon verran kerinnyt mulla olemaan.

Inkkarin on siis valmistanut Saila, Iisantalli viimevuoden SM kisoihin. Ihailin suuresti tätä hevosta silloin kun myyntiin sinne oli menossa. Valitettavasti näin pojan SM kisoissa jonkun onnellisen tytön kainalossa. Inkkarin edellinen omistaja lopetti keppihevoset, joten myi suurimman osan hevosistaa, mukaan lukien Inkkarin, jolloin minä päätin iskeä :D


On kyllä pakko myöntää, et olin aika onneni kukkuloilla, kun kuulin että poika olis mulle tulossa :DD

Mukaan tuli ruskeasta nahasta tehdyt perus suitset, joissa oli otsapanta ja turpahihna punottu.
Ärsyttää suuresti että on kamala flunssa käynnissä niin en pääse ratsastamaan ;(
___________________
INSTAGRAM KYSYMYKSET:

Kamalasti on instassa kyselty kaikesta mun raskauteen liittyvästä, joten vastaan täällä nyt yleisesti :)

1. Kuinka vanha oot?
- Olen 19 vuotta

2. Millo on laskettu aika?
- Heinäkuussa

3. Ootko oikeest muka raskaan?
- Kyllä olen.

4. Tyttö vai poika?
- Se selviää sitten ;)

5. Opetatko sille keppihevosia?
- Miksikäs ei? ;)

6. Kaua meinasit viel ratsastaa oikeilla?
- Nii kaua ko itestää hyvältä tuntuu. (Heti ko kipuja ilmenee, lopetan)

7. Lopetatko keppihevoset?
- En tietenkään :) Tämähän on vaan hidaste



-Fede


1 kommentti:

  1. Muutitko vai asutko vielä (meltolassa ?) Sori kysyn ku oon nähny pari kertaa siut

    VastaaPoista